Přejít k obsahu
  • Dům
  • Finance
  • Hry
  • Kultura
  • Nakupování
  • Služby
  • Věda
  • Www
  • Zdraví
  • Zvířata
Gtasa
  • Dům
  • Finance
  • Hry
  • Kultura
  • Nakupování
  • Služby
  • Věda
  • Www
  • Zdraví
  • Zvířata
Written by on 22. 6. 2020

Co v marketingu znamená CLV a k čemu je nápomocné?

Služby

Customer Lifetime Value (CLV) lze volně přeložit jako hodnota celoživotního zákazníka. A přesně o tohle se také jedná. Jde o hodnotu, která označuje budoucí zisk z dlouhodobého klienta společnosti za předpokladu, že bude spokojený a bude se vracet. To samozřejmě předpokládá také produkt jako je například spotřební zboží, které si lidé potřebují kupovat opakovaně.

Metoda customer lifetime value je jedinečná v tom, že se zaměřuje na budoucí potenciál zákazníka, namísto minulosti. Společnosti touto metrikou sledují přítomnost a soustředí se na budoucnost. Výsledek slouží jako posouzení pro budoucí kampaně, projekty a strategie. Výhodou je, že se odborníci nemusí dívat jen na minulá data, ale mohou se řídit podle budoucího potenciálu.

Restaurace zahrádka zákazník

Využijte CLV tam, kde je to potřeba

Hodnota customer lifetime value se nemusí zdát na první pohled důležitá, ale opak je pravdou. Dokáže totiž hodně ovlivnit způsob rozhodování v mnoha oblastech podnikání a marketingu. Její údaje můžete skvěle využít například u zacílení všech druhů kampaní, při plánování celého byznysu a směřování firmy, během ocenění portfolia, ale také při vytváření nového designu produktů.

Teď už vám jistě přijde tato metoda cenná. Základem ale samozřejmě je, abyste její výsledná data využili správně a v oblastech, která to skutečně vyžadují. K tomu vám mohou pomoci odborné agentury (případně freelanceři), kteří s těmito informacemi umí pracovat a zužitkovat je na maximum. Kontaktujte agenturu a nechte (alespoň ze začátku) práci na profesionálech.

Ženy velké nákupy

Jaké přínosy přinesla metoda firmám, které ji již využívají?

Systém kalkulace budoucího zisku se využívá již celá léta a mnoho firem je s ním velmi spokojených. Mezi největší výhody a přínosy, které jim poskytl patří zejména vyšší výnosy ze zacílených kampaní a kompletní profitabilitu společnosti, včetně návratnosti jejich investic do propagace. Slouží také jako nástroj, kterým můžete sníti odchodovost klientů ke konkurenci.

4.7/5 - (3 votes)
Written by

Archivy

  • Únor 2025
  • Leden 2025
  • Srpen 2024
  • Červenec 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Únor 2024
  • Prosinec 2023
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Červenec 2023
  • Červen 2023
  • Květen 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Květen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Srpen 2021
  • Červenec 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Duben 2019
  • Únor 2019
  • Listopad 2018
  • Září 2018
  • Srpen 2018
  • Červen 2018
  • Březen 2018
  • Prosinec 2017
  • Září 2017
  • Červenec 2017
  • Duben 2017
  • Prosinec 2016

Rubriky

  • Dům
  • Finance
  • Hry
  • Kultura
  • Nakupování
  • Služby
  • Věda
  • Www
  • Zdraví
  • Zvířata

Calendar

Květen 2025
Po Út St Čt Pá So Ne
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« Úno    

Copyright Gtasa 2025 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím